Heb je me gemist?

by murdirrty

Goedemiddag,

Een maand lang heb ik niet geblogd, mijn excuses ervoor. Ik kwam er maar niet aan toe en ben momenteel enorm druk met school. Stageverslag schrijven, ondernemingsplan opstellen voor Zeezelaar en daarnaast ook nog leren voor mijn tentamen en NATUURLIJK de carnavalstress. Ja, als brabander heb je die sociale druk dat je 5 dagen lang in een polonaise rondloop en geen moment zonder wijn of bier in je hand mag staan.

Toch miste ik het bloggen, voor mij blijft het een manier om mezelf te dwingen een kijk te nemen wat er nou gebeurd in de wereld van beeldende kunst en design. Zelf doe ik dat natuurlijk wel uit mezelf, maar als ik een blog schrijf, ga ik echt opzoek naar de nieuwste dingen, zodat ik ze met jullie kan delen. 

Hopelijk zal ik vanaf morgen jullie weer op de hoogte houden van de dagelijkse zaken in de kunstzinnige wereld! 

 

Groetjes!