Treinsuperheld vinden met October Jones

by murdirrty

Goedeavond,

Maandag, maandag oh mijn mooie maandag, hij bracht me weer naar Utrecht. Vanochtend mocht ik weer in de trein mijn anderhalfuur durende reis maken naar school. Toen ik dus om 9 uur instapte en een plekje zocht in de trein, viel me oog opeens op de Metro die op me stoel lag. Mijn creatieve ochtendgymnastiek was terug! De happylines vierkantje zag ik weer op de frontpage. Alleen, deze week had de happyline! een broertje gekregen, de zogeheten #treinflirt.

Ik om me heen kijken of ik mijn prins op de witte paard kon vinden, zodat ik snel me telefoonnummer in de #treinflirt hokje kon schrijven en sneaky de Metro naar zijn stoel kon gooien. Lang en Gelukkig nog leven met de prins die IK zou versieren met een krantje. Wie had dat nou gedacht. Jammergenoeg werd me treinrit alleen gemaakt door zakenlui die thuis hun eigen keukenkoningin al hadden.

Wat nou, als ik mijn eigen prins op de witte paard kon tekenen, dacht ik toen? Niet alleen ik dacht ik, maar ook blogger October Jones. Hij tekent al een tijdje gezichten van bekende figuren op post – its. Hij zet ze dan in de trein zo voor de hoofd van een passagier, dat het lijkt alsof de post-it de hoofd is van de passagier.

Huh? wat ik bedoel? Nou dit namelijk: